האם בחברתכם מותקנת במחשבי החברה מערכת CRM? במידה וכן, האם אתם מוציאים ממנה את המיטב? אם התשובה שלכם היא לא, המאמר הזה מיועד במיוחד עבורכם.
אספנו בשבילכם כמה עצות, חלק מהן קלות ליישום ומחירן נמוך מאוד. הצעות אחרות מצריכות זמן וכסף, אך בהחלט מחזירות את ההשקעה.
רעננו הרגלי עבודה ישנים - אם אנשי המכירות שלכם עדיין עובדים עם גיליונות אקסל במקום עם תוכנת CRM, בהחלט הגיע הזמן לשינוי.
תעדו רק מה שנחוץ וצריך – המערכת שלכם מכילה כמה שדות. את השדות המיותרים שלא צריך ושלא משתמשים בהם, הגיע הזמן להסיר. CRM תהפוך להרבה יותר נוחה. שדות אלו רק מסרבלים ומקשים על העבודה. אף אחד לא יתגעגע לשדות האלו.
נקו את מאגר הנתונים - מומלץ לנקות את מאגר הנתונים של תוכנות CRM מידי שנה. כמות המידע גדלה ותופסת יותר ויותר מקום.
קבלו פידבק - לאחר שמערכת קישרי לקוחות נמצאת אצלכם בשימוש זמן מה, הגיע הזמן להתייעץ עם העובדים, שמשתמשים במערכת מידי יום. שאלו אותם ובקשו תשובות כנות - מה הם היו רוצים שישתנה במערכת? הסיקו את המסקנות מהתשובות ושנו זאת. בנוסף, העובדים אשר עושים מאמצים רבים ותורמים כדי לסייע לכם, ראויים לגמול.
השתמשו ברשתות החברתיות - היום ישנו דור חדש של תוכנות קישרי לקוחות המתקשרות עם פייסבוק ולינקין. התחילו לעקוב אחרי הפעילות של הלקוחות שלכם ברשתות החברתיות. כל אלו יסייעו לכם להבין את הלקוחות שלכם טוב יותר.
השתמשו במרב הפונקציות שהתוכנה מציעה – רוב האנשים משתמשים בחלק קטנטן ממה שהתוכנה מציעה. פנו לכם זמן ובדקו עבור מה שילמתם ואינכם משתמשים. אולי התוכנה מציעה הזדמנות לבצע תהליכים טוב יותר, ביתר יעילות ובהוצאות פחותות?
הוציאו את המערכת מהמשרד – יתכן שאתם יוצאים לא מעט מהמשרד בשביל להיפגש עם לקוחות. לכן, וודאו שכאשר אתם יוצאים מהמשרד, מערכת קישרי לקוחות הולכת איתכם לכל מקום. היא צריכה ללוות אתכם בסמארט פון, בטאבלט או בלפטופ.
השתמשו בדיוור ייחודי – דיוור אחיד לכל לקוח הוא מיושן ו"פאסה". הגיע הזמן להתעורר. אל תפנו לכל לקוח באותו נוסח אחיד. התחילו להשתמש בתוכנת CRM כדי לחבר הודעות מותאמות אישית לכל לקוח ולקוח, בהתאם לצרכים שלו, תחומי העניין שלו, גיל, מין והיסטוריית רכישה.
הטילו על התוכנה הכנת משימות משמימות - במידה ואתם סובלים מכל מיני מטלות משעממות ושחורות, בהחלט הגיע הזמן שהתוכנה עצמה תבצע את העבודה. כך יתפנה לכם זמן למשימות מאתגרות יותר.
הכול על CRM וניהול קשרי לקוחות: http://www.wys119.com/